luni, 8 octombrie 2012

Get your head out of your ass.

Exista un cliseu, sau mai bine zis o serie de retarzi, care de fiecare data cand apare un film, si filmul respectiv are in coloana sonora o piesa cantata de o formatie sau un artist, automat, daca ai aflat de chestia respectiva dupa ce ai urmarit filmul, esti o scursura daca nu ai stiut de formatia X sau artistul Z inainte de film.
E o imbecilitate sa iti revendici doza de ''awesomeness'' doar pentru ca ai stiut tu inainte de un lucru si celalalt a aflat mai tarziu.
Oh doamne, eu am aflat de X inainte sa vad Z, asta ma face automat un profund, intelectual cu papion.
Nu, coaie, treaba nu sta atat de simplu. 
Orice om poate evolua la un moment dat, orice om poate sa guste din ceva, aici nu merge pe principiul ''primul venit primul servit'', de unde dracu vrei sa aflu eu de unele formatii sau artisti underground? Crezi ca am ceva putere supranaturala care imi permite sa le ghicesc existenta?!

Pentru ca exista astfel de lucruri, exista artisti/formatii underground, care sunt prin esenta putin cunoscuti. Ei, un film e o ocazie buna de a afla ceea ce inainte nu stiam, e un avantaj pentru ambele tabere.
E o prostie ca un grup de oameni sa revendice un anumit gen de muzica sau artist. Arta e pentru toata lumea,  daca respectivul/respectiva nu o intelege cum ar trebui sa o inteleaga, e altceva, dar intodeauna dintr-o masa de ascultatori o sa iasa cativa care ii prind esenta, ca se rup in figuri cu genul respectiv desi nu il inteleg si apreciaza cu adevarat, tie trebuie sa ti se rupa de chestia asta. 
Enjoy your fucking music and move on, nici nu poate sa fie altfel.
 Tocmai de aia exista atatea genuri muzicale.

Dar culmea e ca, cei care fac futaiurile astea, sunt aceasi frustrati care se plang ca muzica din ziua de azi a ajuns o epava. Mindfuck xD. In loc sa te bucuri ca muzica buna e promovata macar in filme daca nu la TV sau Radio, si ca popularizandu-se un film/serial se popularizeaza si formatia/artistul respectiv, tu te bati cu curul de pamant si te comporti ca un copil tampit caruia ii s-a furat lopatica in timp ce se juca in cutia cu nisip.
Ori eu, am ipod-ul plin de melodii culese de prin enshpe mii de seriale si filme, parte pentru ca sunt automat obsedata de OST la un film, si parte pentru ca imi place sa descopar chestii noi.
Nu m-am nascut in jurul unor oameni atat de elevati din punct de vedere muzical, asa ca ma educ cum pot, and I'm proud of it ^_____^.
Ah, si inca ceva, ati vazut voi vreodata un film de Oscar pe a carei coloana sonora sa cante Justin Bieber sau mai stiu eu ce? Nu! Intodeauna o sa isi aleaga crema, sau cel putin pe langa OST-ul instrumental o sa aleaga o formatie buna, o melodie si un clip, prin care sa isi promoveze filmul, pe langa trailer.

Aveti idee cum aratati atunci cand va manifestati atitudinea descrisa mai sus in tot YT-ul, blogurile/site-urile?
Exact ca si pescarusii aia din Finding Nemo, care de fiecare data cand esua cate un peste la mal, sareau ca si curentati cu: MINE!MINE!MINE!

Take a look:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu