luni, 9 aprilie 2012

Monday randomness.


Am mai spus eu intr-un post ca urasc din ficati zilele de duminica, pentru ca imi dau in permamenta un sentiment de taiat venele in cada stiind ca ziua urmatoare o sa ma trezesc la 6:00, si ca in pofida faptului ca am avut grija sa ma culc la o ora decenta o sa am niste cearcane cat marele zid chinezesc si o sa adorm pe banca.
Azi m-am trezit la 11, fiind vacanta, si ma simt deja ca o varza murata ... poate e un alt efect al asteniei care in ultima vreme m-a lasat sa cred ca mi-a trecut, dar se pare acum revine in forta ca sa imi dea peste cap existenta si asa intoarsa de 5000 mii de ori pe an.
Cred ca cea mai mare problema a mea nu e astenia, frankly speaking, s-ar putea sa nici nu fie astenie, cred ca problema mea e faptul ca am prea multe lucruri care in mod normal imi lipsesc, am doua saptamani libere, am vreo trei carti bune langa mine, am dulciuri si camera mea si-a revenit de la stadiul de pestera fara perdele si covoare la o camera de oameni normali.
Am terminat zilele trecute Faunul de marmura, mi-a placut atat de mult cartea incat m-am gandit sa ii fac un review pe blog, dar cum n-am energie nici sa ma plang (dovada ca a trebuit sa imi dau picioare in fund ca sa scriu asta acum) imi e imposibil sa scriu ceva care sa ii faca dreptate cartii si asa destul de underrated if you ask me.
Ah, era sa uit, am fost weekend-ul trecut la colega de suferinta Fluffy, am stat trei zile la ea si dupa ce i-am cunoscut familia care a fost extra-mega-super-draguta cu mine am ajuns la concluzia ca Fluffy e adoptata! Glumesc ofc, cred ca daca vede chestia asta o sa ma ghilotineze >.<. Fluffy, esti cea mai draguta persoana care mi-a fost dat sa o cunosc, nici pana in ziua de azi nu stiu cum de mai ai puterea sa induri atatea pixuri roase, drame existentiale si crize de ras care apar out of the blue. Asa ca, sa ridicam paharul (in cazul meu cana de ceai) pentru colega mea de banca.
Noh, m-am spovedit to the all mighty internet, asa ca o sa ma duc sa fac ceva care sa ma scoata din starea asta emoida.
Cheers to spring astenia! T_____T

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu