marți, 18 septembrie 2012

Chestionar dubios de morbid.


Am primit un fel de leapsa de la tovarasa Hun care sincera sa fiu nu are nimic in comun cu lepsele mele cu unicorni, rainbows and shit cu care v-am obisnuit.
Sooo let's get started!

1. Daca ai avea sansa de a omori o persoana, fara a fi pedepsit in vreun fel (lege, karma, alta persoana, etc), ai omori pe cineva? Daca da, pe cine si de ce?

In primul rand gasesc intrebarea ca fiind pe jumatate cretina. Nici un idiot, daramite un criminal nu ar raspunde la chestia asta, dar dat fiind faptul ca nu am asemenea intentii legate de nimeni am sa spun urmatoarea chestie:
Moartea nu e cea mai mare pedeapsa pe care o poti da unui om, viata in sine ne fute pe toti la un moment dat, dar daca ai intreba un bolnav de cancer in ultimul stadiu al bolii daca vrea sa mai traiasca cateva zile de chinuri sau sa moara, omul o sa iti spuna ca vrea sa moara in liniste.
Si daca as avea asemenea intentii, pentru ca natura umana e mult prea vasta ca sa o putem cunoaste pe de-a intregul, tot nu as fi in stare sa omor pe cineva, si sa fie Hitler in persoana.

2. Daca ai mai putea spune un singur lucru persoanei pe care ai iubit-o/o iubesti cel mai mult, care ar fi acela? 

''Imi pare rau ca n-am fost alaturi de tine atunci cand toata lumea te arata cu degetul, abia peste multi multi ani am inteles care e adevarul, si acum ma urasc pentru ca nu trebuia sa reactionez in felul ala. Tu ai facut si asa destule sacrificii pentru mine.''

3. Daca toata lumea te-ar asculta, ce ai spune? 

Le-as spune ca societatea din zilele noastre s-a transformat intr-o fabrica de retarzi mintal tocmai pentru ca noi am fost indulgenti si am inghitit orice rahat ne-a fost oferit pe tava fara sa incercam sa ne dam seama ce e.
Dar omul e atat de imprevizibil, de relativ, incat sansele sa inteleaga si sa ia de buna ceea ce spun sunt infime.

4. Daca nimeni nu te-ar judeca, ce ai face?

In toata sinceritatea?
As bate cu bata uda si plina de cuie un sfert din proastele din liceul meu.

Care aveti chef sa o luati, sunteti liberi ca pasarea cerului.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu