miercuri, 7 martie 2012

Chef de lepse.

Ma plictisesc ingrozitor azi, asa ca mi-am amintit de o leapsa primita de la Steph de acu' o mie de ani (la care trebuia macar sa am bunul simt sa raspund >.< *bows* dar cum eu sunt o lene colosala m-am hotarat sa o fac doar acum)
Sooo, here it goes:

5 lucruri/persoane care te scot din sarite:

1. Tipii care pe langa faptul ca arata si gandesc ca niste mamaligari, stau pe marginea trotuarului si comenteaza cat de ''buna'' e X sau cat de ''puscata'' e Y. ( e valabil si pentru tipe)
2. Tipele care in afara de ''prietenul meu e frumos, e frumos de pica, good god in heavens e frumos de pica'' nu se asteapta la altceva de la ei (cum ar fi o portie de creier) si nici nu au ce sa spuna altceva despre ei.
3. Oamenii care vorbesc despre un subiect cu atata siguranta si aere de intelectual cu papion desi se vede de la o posta ca nu stiu absolut nimic despre ceea ce vorbesc.
4. Moralistele de ocazie, despre ele am vorbit, nu are rost sa le mai descriu.
5: Ploadele care de cum au intrat in clasa a5-a se metamorfozeaza in niste mini-pitipoance/ plozii care se metamorfozeaza in mini-cocalari.

5 lucruri/persoane care te calmeaza cand esti nervos/suparat:

1. Rosul pixurilor, se practica cam in fiecare zi cu pixurile colegelor de banca.
2. Muzica.
4. Cappucino cu alune
5. Fluffy, cand ma face sa rad.

5 motive pentru care iti place iarna: ( o urasc, dar sa respect modelul)

1. Sa zicem ca e o senzatie placuta sa stai la geam si sa te uiti cum ninge.
2. Iarna inseamna Craciun, iar Craciunul inseamna un prilej de a primi ceva.
3. Bubzbeauty incepe tutorialele de machiaj pentru iarna, which I love.
4. E o senzatie placuta sa stai intr-o camera bine incalzita cu o cana de ceai langa tine si cu o carte pe genunchi.
5. Frigul inseamna raceala, iar raceala inseamna in unele cazuri stat acasa.

5 lucruri pe care le-ai invatat de la prietenii tai:

1. Sa nu imi pese de unele rahaturi inutile.
2. Rasul e un medicament bun.
3. Nu sunt singura persoana cu probleme din galaxie.
4. Ca stiu sa ascult si ca contrar a ceea ce cred despre mine, nu sunt egoista.
5.  Oamenii nu sunt alb negru, sunt gri.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu