duminică, 18 martie 2012

Inca o leapsa.


Am primit o leapsa simpatica de la Myuuki, cine are chef sa o ia ^^.

1. Dacă vi s-ar propune să vă scrieţi biografia, cărui scriitor i-aţi încredinţa sarcina aceasta?
Grea decizie ... daca inca ar mai trai Cella Serghi as fi ales-o pe ea negresit, insa daca e sa vorbim de contemporani as alege-o pe Simona Popescu, nu stiu, simt ca are o inclinatie aparte catre biografie.

2. Care sunt motivele pentru care i-aţi încredinţa lui/ei sarcina aceasta?
In mod normal nu i-as da nici bunicii sa imi scrie biografia, dar daca tot trebuie sa raspund, probabil pentru ca lumea sa aiba parte de o portie buna de ras.

3. Este sfârşitul lumii. Ce carte aţi pune în capsula cosmică pentru a păstra o "urmă" a umanităţii?
Pfoaaa, sunt atatea carti bune, le-as pune pe toate. Nu stiu de ce m-am gandi la Norwegian Wood a lui Haruki Murakami, e o carte care emana atata sensibilitate ... e ca o lectie pentru intreaga societate.

4. Cum arată pt. dvs. pauza ideală pentru a citi o carte?
Sa fie liniste, si daca se poate sa fie afara, pe o banca. Daca nu se poate afara sa fie la lumina naturala si cu o ceasca de cappucino sau ceai alaturi.

5. Dacă aţi avea puterea de a şterge un personaj de roman, care ar fi acesta?
N-as sterge, asta ar strica frumusetea. Poate doar la personajele inutile as sterge unele pagini de-a moaca care ocupa inutil cartea.

6. Care sunt motivele pentru care aţi scoate acest personaj?
Tocmai am mentionat mai sus.

7. Câţi km aţi parcurge pentru a găsi o carte?
Avand in vedere ca am o librarie destul de ok in orasul in care fac liceul, o biblioteca bine dotata acasa, si in cate un weekend mai dau o raita prin Cluj pe la Humanitas, nu cred ca as strabate mile.

8. Dacă ar fi posibil să vă întoarceţi în trecut, ce scriitor aţi vrea să întâlniţi?
Cu toti nu se poate? *laughs*, poate cu Octavian Paler, odihneasca-se in pace.

9. Care ar fi primele cuvinte pe care i le-aţi adresa? (În afară de Bună ziua!)
Probabil ca i-as spune cat de mult mi-a placut Viata pe un peron, cat de mult regret ca nu l-am citit cat a fost in viata.

10. Descrieţi biblioteca visurilor voastre.
Sa fie fix ca la Humanitas, nu vreau nimic mai mult.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu